lördag 4 juni 2011

Ännu en toppendag i Skottland!

Idag har jag och ängel S varit i Edinburgh och provat brudklänning. Ja, ängel S alltså, jag bara satt och titta och njöt av uppvisningen. Första klänningen hon provar är fantastisk, andra är riktigt fin, tredje är inte heller ful. Men när hon kliver ur provrummet med nr. 4, WOW min ängel. Den ser ut som om den är designad och sydd direkt för henne. Hur ska jag kunna vänta tills september-2012 innan jag får se henne i den igen. När jag sen tänker på att ängel F ska va bridesmaid och ängel H usher. Ja, då känns det som en evighet dit.


Så här glad blir ängel S när hon har hittat sin drömklänning


Efter torkade tårar och lite käk inser jag att man måste ju va lite turist oxå. Och vad gör då turister i Edinburgh? Jo, man tar foto av en skotte i full utstyrsel.

En närsynt skotte från Shelderhilten
tog ett ordentligt tag om filten
När det om rumpan drog
och det i klockspelet slog
Förstod han att han drog i kilten

2 kommentarer:

Frida sa...

Ahhhh va jag e avis nu!!! Vill ju oxå se när hon provar klänningar :-(. Kan gissa att det blev många tårar!! Och hon var garanterat supersnygg i alla klänningarna :-)

Anonym sa...

Det är ett sant nöje att läsa vad du skriver .. Hälsa Ängel S. /Christina