onsdag 8 juni 2011

En ny last!

Såja då va man hemma igen. Det har varit en toppenvecka, hade vatt perfekt med en sån vecka i månaden. Fast det hade nog ängel S och skotte D protesterat mot, i alla fall om jag skulle bott hos dom varje gång. ´Så nu är det bara att hoppas på den där lottovinsten som lyser med sin frånvaro. Ett litet sommarresidens i Skottland hade inte gjort ont. Keep on dreaming Marie.

Jag har oxå passat på med att lägga mig till med en last. IRN BRU, ja uttala det den som kan :-) för den oinvigde kan jag tala om att det är Skottlands national dryck. Nä, jag har inte börjat dricka whiskey om nu nån tror det. IRN BRU är en läsk och jag tycker egentligen inte om läsk, men den här slinker lätt ner. Tur att den inte finns i Sverige för då.......jag köpte i alla fall 2 flaskor med mig hem, så jag kan gå på sakta avvänjning.


Så här glad blir man av IRN BRU


" Hemma bra, men borta är inte helt  fel"

2 kommentarer:

Frida sa...

Välkommen hem mamma :-) och ja IRN BRU är sååå gott! Jag köpte oxå med mig hem när jag var där. Håller helt med, tur den inte finns här.....hade inte varit bra att dricka den som vatten ;-)

Anonym sa...

Hum. Undrar om mina kommentarer kommer med nu..? :p
Du ser väldigt pigg o lycklig ut på bilden, Marie. Inte för att du inte brukar se pigg o lycklig ut, men det liksom glänser. :)
Kram på dig! //Therese S