torsdag 16 juni 2011

Hmmm det tål att tänkas på!

Alltså det är nåt konstigt med mitt knä. Igår på e.m. och kvällen hade jag ont på utsidan av mitt högerknä. När jag vakna i morse kände jag inget, jag hade t.o.m. glömt det, ända tills i e.m då började det kännas igen. Fanken med jag ska ju ha pass ikväll, hur ska det gå?
Det gick hur bra som helst, kände inget under varken Indoorwalkingen eller Spinningen. Men när passen är klara och mina deltagare gått hem kom det tillbaka.

Vad ska jag nu dra för slutsats av det här?!?
Betyder det att jag har en personlighetsklyvning? Jag har hela tiden trott att instruktören Marie är samma person som Marie, det är väl ingen skillnad, men nu börjar jag tveka.

Hmmm det är sånt man kan grunna på!

1 kommentar:

Sofia sa...

Löparknä kanske? Slit inte ut dig för mycket nu mamma!