torsdag 21 februari 2013

Action VS Love story

Igår:
Action iform av biljakter, explosioner, pang pang och annat som hör en actionfilm till.
Idag:
Love story iform av omöjlig kärlek, blixtnedslag, häxor och annat som hör en kärleksfilm till.

Fullständigt olika filmer men båda lika sevärda. Jag är inte den största beundraren av kärleksfilmer men när det blandas in lite hokus pokus då livar det alltid upp.

Beatiful Creatures var dagens film.
Naturligtvis inte i klass med Twilight filmerna.
Men helt klart godkänd.


I morgon:
Blir det ingen bio: Först ska jag köra mina änglar till flygplatsen, dom ska åka till Sverige en dryg vecka. Sen blir det jobb på kvällen och på söndag blir det en ny tur till flygplatsen. Då ska jag hämta moster Ebba och kusin Eva som ska hälsa på några dagar. Det ser jag fram emot, ska bli kul att träffa dom. Välkomna!  

Inga kommentarer: