måndag 25 februari 2013

Cirkus besök!

Vad vill man göra när man åker till Skottland?

En del vill:
* Gå på museum
* Åka till ett destilleri
* Spela golf
* Vandra
* Kolla på Nessie
* Titta på fotboll
* Dricka öl
* Smaka på wiskey
*
*
*
Sen finns det nån enstaka som vill gå på bio. Lyckliga jag att just dom besöker mig då :-)


Så då går vi på bio och kollar på cirkus.
Cirque du Solei
En filminspelningscirkusföreställning.
Eller
En cirkus föreställning inspelad för att visas på bioduk.
Mäktigt, häftigt och coolt.
Vilka akrobater och artister. Wow.


3 kommentarer:

Nenny sa...

Cirque du soleil är en sån grej jag verkligen hade velat se live.
Nån gång blir det kanske läge för det hoppas jag.

Anonym sa...

Vi ska se cirque du solei live i stockholm....de är grymma mvh Henrik & Anna

Anonym sa...

Hej Marie! Ahhh lyckost som har sett den "filmen". Tyvärr kan jag inte se 3D :'( Älskar Cirque du Soleil! Du måste kolla på någon av deras föreställningar som turnerar runt i världen. Kolla deras hemsida. Haft turen att få se tre olika....och snart dax för den fjärde! Tralalaa ...kram Anna och ja Henrik som var snabb att kommentera /Åstorp