torsdag 14 februari 2013

Nähä, det blev ingen ledig torsdag!

Jag fick rycka in och jobba idag. Men det gjorde inte så mycket för då fick jag ju köra två core klasser ikväll och det är så himla kul.
Men fredag och lördag är jag ledig och då ska jag och ängel S åka till Aberfoyle. Vi ska vandra lite, ta med picnickorg, relaxa och övernatta på hotell. Som anställd på ett Macdonald hotel har vi personal en förmån att vi får i mån av tillgång övernatta på andra Macdonald hotell till en summa av £20 / natt / pers för B&B. Det finns ett fyrtiotal hotell i Storbritannien och fyra i Spanien och de flesta av dom har spa, pool och gym. Många har oxå golfbanor alldeles intill.

Så vi ska chilla och lata oss och bara ta det lugnt. Det ska bli toppen att ha två hela dagar med ängel S, vi träffas inte särskillt ofta fast vi bor i samma stad. Hotellet " Forrest Hill" ligger alldeles vid en sjö och jag hoppas på att kunna ta en del bilder och visa er. Men det blir tidigast på söndag för jag ska ta till vara på varje minut tillsammans med min ängel.

På återseende på söndag. Nu går jag och knoppar.

See you later!

Inga kommentarer: