söndag 2 juni 2013

18 hål golf!

Idag har jag spelat golf med en av våra medlemmar, Hilarie. Hon bjöd med mig på deras damgolf som dom spelar om söndagarna. Det var 8 stycken tanter och jag. Men det var jättetrevligt och jag spelade tillsammans med Hilarie och Lorna. Det gick hyffsat bra, greenerna var inte jämna precis så det hoppade och rullade lite hur som helst. Men jag vann i alla fall, så det var ju kul.
Fast tyvärr får jag väl erkänna att det var inte någon större bedrift. De andra var inte bra, om jag uttrycker mig milt.
Det blev inga bilder tagna, så jag har inga bevis på något av ovan skrivna.

Snart är det jobbedax 17-22.20 idag och i stort samma hela veckan. Men jag återkommer när jag får en stund över. Jag är strängt upptagen med att planera och boka för gänget som kommer till midsommar :-)  och sen kommer mor och far i början på juli så det krävs också lite planering till det.
Det är nästan ett heltidsjobb att va reseplanerare, reseguide och resesällskap.
Men tusan så kul.  

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen!

Ja, nu närmar det sig med stormsteg ;)
Skall bli kul att få träffa dig snart, hoppas att få träffa Frida lite med :)

Ha det bra och och va rädd om dig så ses vi snart i Skottelandet ;)
Kram Kram Sofie <3