måndag 24 juni 2013

Firar dag igen!

Det blir en supersnabb uppdatering! Jag är på språng och ska köra till St Andrews och spela golf. Det kommer en bättre uppdatering i veckan på den härliga helgen med goa gänget från Sverige. Tack ni underbara för helgen.
Men jag ska bara snabbt berätta vad som hände igår när jag kom till jobb.

Jag börjar halv sex och när jag kommer står halva gänget med mina jobbarkompisar och halva gänget från spa och sjunger "ja må han leva" för mig.

De hade med hjälp från köket fixat en special tårta till mig i form av en fruktsallad och ett tårtljus.
 
En ballong hör till.
 
En liten plojpresent är också standard.
 
Och naturligtvis det obligatoriska kortet.
Att där sedan låg £50 i gjorde ju inte saken sämre.
 
Tack snälla ni, det var verkligen en överraskning.
 
Som sagt, jag är på språng och ska fira min födelsedag med ett par dagars golfspel på golfens golfbana St Andrews.
 
Jag återkommer så snart jag bara kan.
 
 
 
 

2 kommentarer:

Ingela Carlsson sa...

Hej Marie!

Grattis på 50-årsdagen!Hoppas du har haft en fin dag.

Ingela och Per



Anonym sa...

Grattis! Gott Nytt År!
Hälsar
Eva C