tisdag 11 juni 2013

Tillbaka till det normala!

Jaha, så kom det då. Efter åtta dagar utan, så var det dags. Tänk vad fort man vänjer sig vid saker. När allting sedan återgår till det vanliga igen, så blir man liksom tagen lite på sängen. Man har invaggats i tron att nu behöver man inte tänka och planera utan man kan göra det som faller en in och bara njuta. Man behöver inte heller bära med sig extra bara för om i fall att.
Nåväl, nu är det tillbaka i normala gängor igen och man kan bara hoppas att det någon mer gång inträffar att man får vara åtta dagar utan det igen.

Det är otroligt fint längs kanalen nu.
Hagtornen blommar för fullt och stora träd och häckar kantar stigen.
 
Vackra som tusan i närbild.
Titta noga så ser ni att varje vitt blomblad har en svart prick mitt på.
Hur kan naturen vara så perfekt?
 
Det här är inte ärttörne!
Jag tror att det är ginst, men är inte säker.
 
Jag skulle ju kunna googla det.
Men jag vet att jag har läsare som vet vad det är och det är kuligare om ni talar om det för mig.
Jag vet att Eva C kan tala om det för mig och att kusin Eva också kan det.
 Men hur är det med er andra?
Kom igen och ge Evorna en match i blomsternamnsvetande.
 
 
Förresten har det börjat regna om ni nu inte redan räknat ut det :-)  
 
 
 

Inga kommentarer: