måndag 11 januari 2016

Plattare än platt!

I lördagskväll fick jag ett sms av Frida där hon frågade om jag visste att jag hade punka på vänster framdäck. Nej det hade jag ingen aning om.

Men jodå, så var det.
Plattare än platt. 

Och eftersom jag skulle upp och jobba på söndag morgon så var det bara att ringa och boka en taxi. Så jag har åkt taxi till och från jobb i söndags och till jobb idag måndag. Snälle svärsonen Davy kom och hämtade mig i eftermiddags så jag slapp ta taxi hem också. 
Jäkla skit! Men jag antar att det var tur att Frida såg det så jag inte upptäckte det klockan sex i söndags morse. 

Nåväl, imorgon ska jag i alla fall inte åka till jobb. 
I morgon ska jag åka till Madeira.
Jag hoppas på cirka tjugo grader varmt och inte alltför mycket regn. 
Förhoppningsvis kan jag göra några inlägg, men jag lovar inget. Där ska finnas Wi-Fi i lägenheten, men man vet ju aldrig hur bra den uppkopplingen är. 



1 kommentar:

Sofia Mackintosh sa...

Ha en välförtjänt skön semester mamma! Kramar