fredag 16 augusti 2019

Migrän!!! Eller nåt!!

Idag har jag inte gjort många knop.
Det händer då och då att jag får migränliknande huvudvärk.
Oftast kan jag mota i grind med "se på fan" tabletter från Skottland, men inte alltid.
Jag vaknade i natt av huvudvärk, gick upp och tog två tabletter och lyckades så småningom att somna om. Vaknar igen halv sex och den har inte gått över. Käkar lite, dricker mycket och går ut en sväng. Nix den vill inte ge med sig, jag tar två tabletter till och lägger mig igen. 
Det är först nu ikväll som det börjar kännas bättre.
Typiskt, men jag är glad att jag inte haft resdag idag.

Så som ni förstår så har jag inte många bilder till er.

Ja här har jag tillbringat ganska mycket tid idag. 

I morgon åker jag till Borlänge. Först med Inlandsbanan till Mora och sedan lokaltåg därifrån till Borlänge. 

Min sista bild från Östersund blir på Storsjöodjuret.

Puss och kram




1 kommentar:

Eva sa...

Jädrans huvud. Bra att ha för det mesta....Din hjärna tyckte väl att den hade mycket att bearbeta från senaste månaden och ville vara ifred. Krya på er. Du och hjärnan!
Kram från kusin Eva