söndag 9 december 2012

Firardag!

Firardag igen :-)

3-månader i landet måste ju såklart firas.
Det gjorde jag genom att köpa en liten förskottsjulklapp till mig.


I Sverige kostar en sån här klocka från 700:- och uppåt beroende på modell.
Jag fick tag i en för £ 20, det tyckte jag var helt okej faktiskt.
Och jodå, den är äkta.


En bild på min fina sparbössa lovade jag er.
Den kommer här:


Ja vadå, man tager vad man haver :-)
Fullt funktionell.
Otroligt ful.
Billig.


Nä, jag skojar bara med er.
Så här ser min sparbössa ut:


Just det, smart va!
Förpackningen som klockan låg i är perfekt som sparbössa.
Lite småmynt hade jag redan samlat i en plastpåse så dom la jag i plus £ 2 för träningen i fredags och £ 2 för dagens träning.


Jag dricker ju nästan bara Roiboos te och det är inte helt enkelt att hitta här. Jag har hittat ett neutralt och ett med vanilj smak och då i påsar bara.
Inget lösviktste här inte.
Jag börjar bli trött på vanilj och känner att jag måste snart ha något att byta med.
Jaha, vad gör jag då?
Jo, jag ringer så klart till Sofie och frågar om hon kan fixa lite lösviktsroibooste till mig tills jag kommer till Sverige i januari. Och på vanligt Sofie maner, så är det helt självklart att hon kan det :-)
Tack för pratstunden Sofie, det var gött att höra din röst.

Nu ska jag strax ge mig av till biografen. Taken 2 ska det stå på biljetten i kväll.
Hoppas den är lika bra som ettan. 

 

Inga kommentarer: