måndag 17 december 2012

Julgran och presentkort!

Jag har ju helt glömt bort att visa er julgranen som vi har på jobb.
Så här kommer den:

Fin va? NOT!
Vita liljor, vita rosor och vita fjärilar.
Perfekta dekorationer som är såååå vinterinspirerande.
Kulor då? Några sådana?
Jo för tusan visst är där kulor.
Mörk bruna, ljus bruna, guldfärgade och vita.
Det hela inramas med en blinkande slinga ljulgransljus.

Hmmm, not my cup of the,
men där står sådana julgranar överallt på hotellet i olika storlekar.
Så någon tycker onekligen att dom är fina.
Dom matchar våra färger, men om dom får mig att få julkänsla är tveksamt.

Förra veckan sålde jag presentkort för £398 och denna veckan har börjat bra med £130. Plus dom £129 jag sålde veckan innan.  
Jag tror jag påstod att vi fick 10% i bonus på beloppet. Det var inte riktigt sant visade det sig. Vi får 5% i bonus.
Men det är bra det oxå. Vilket innebär att jag så här långt har en bonus att hämta på £33 ca 350 sek. Det motsvarar ungefär 5 timmars arbete.
Inte så illa va!




Inga kommentarer: