lördag 15 december 2012

Fotboll och julmat!

Tyvärr tog resan slut idag. Med en förlust 2-1 åkte California AFC mycket sorgligt ut i fjärde omgången av Skottska Cupen idag. På en jätteplan inomhus ( det tackar vi i hejarklacken för ) på konstgräs i Glasgow mot ett egentligen bättre lag gjorde dom en kanon insats.


För dagen klädda i helrött!


Min goa svärson Davy.


Efter matchen åkte jag, ängel F och ängel S till IKEA för att handla julmat.
Jodå, ni läste rätt.
Jag vill gärna ha lite svensk julmat på julafton och då är IKEA det rätta stället.
Glögg, pepparkakor, sill, gravad lax, prinskorv, senap, anjovis och svensk snaps.
Resten kan jag få tag på och göra själv.


Naw...mina älskade töser.



För en del är IKEA korv ett måste.
Det som är speciellt med IKEA korv i Skottland är att man får dom i mugg :-)
i alla fall för dom som är glutenintoleranta och inte kan äta brödet.








Inga kommentarer: