tisdag 18 december 2012

Thorin Oakenshield!

Alltså jag säger bara en sak.
Thorin Oakenshield.
Jag tror jag är kär!


Idag har jag kollat på " The Hobbit "
Men det var inte mycket jag såg av Bilbo,
jag hade bara ögonen på Thorin Oakenshield.
Sicken snygging!
Richard Armitage som han heter på riktigt är inte hälften så snygg i verkligheten som han är som Thorin, dvärgarnas kung.

Filmen var precis så bra som jag förväntat mig och längtar redan efter 2:an och 3:an. Fast först får jag nog se den ett par tre gånger till :-) 



Jag har sagt det förrut, men jag säger det igen. Det är så himla bra att gå på bio på eftermiddagen. 
1. Jag är inte trött och kan hålla mig vaken hela filmen.
2. Där är sällan eller aldrig fullsatt i salongen.
3. Ingen kö till biljettkassan.
4. Jag har hela förmiddagen på mig att göra andra saker.
5. Jag har hela kvällen på mig att bara sitta och njuta av tystnaden och tända ljus.
Eller kan jag ringa till Sverige och prata med vänner och bekanta. Ikväll pratade jag med Torbjörn i nästan två och en halv timme :-) Tack för pratstunden.

Inga kommentarer: