söndag 18 november 2012

Söndagkväll!

Då har den här helgen oxå passerat.
Jobb fredag 16-22.30, jobb lördag 16-22.30 och jobb söndag 07-14.
Nu tre tidiga mornar innan ledig dag på torsdag.

Mina matmuffins blev riktigt mumsiga och gick hur bra som helst att äta kalla.

Äntligen kunde jag se Californias match i lördags, jag har missat de två senaste matcherna för att jag jobbat. Det var en match i Skottska Cupen och dom vann med 5-1 och gick vidare till tredje omgången. Forza Cali. Det var en bra match men kallt som fasen så jag värmde mig en halvtimme i vår pool på jobbet innan jag började jobba. Skönt!

Ikväll har jag spelat biljard med en kompis.
Gissa vem som vann!
Jag vann 3-2 i matcher. Helt otroligt med tanke på hur kass jag är i biljard :-)
Men fokusering och "hatarattförlora" känslan hjälpte nog mig på slutet.

Jag hittade ingen "biljard djävul" som kunde symbolisera tävlingsmänniskan i mig.
Så det fick bli den här sötnosen :-)
 Lik mig va?


Jag passade på att smyg kortgrafera på mitt jobb i dag eftersom jag var ensam i morse.
Dom bilderna får ni se imorgon.
Och det leder mig helt osökt in på dagens "kloka ord"

" Gör inte idag vad du kan göra imorgon"


1 kommentar:

BeA@Ett ord... sa...

Du har något att hämta hos mig ;-)
Kika in!!!
Kram BeA