torsdag 22 november 2012

Utmärkelse!

Jag fortsätter där jag slutade i tisdags. MED SKRYT!!!!

Jag har fått en AWARD en blog award!

Det är otroligt uppmuntrande, inspirerande, glädjande, roligt, coolt, häftigt och en massa andra adverb.
Det är fina BeA som gett mig denna utmärkelse, kolla gärna in på hennes blogg www.gaiainuet.blogspot.se  Vi behöver alla uppmuntran och bekräftelse för vad vi gör oavsett vad det gäller.
Jag drog igång min blogg för min egen skull, för att jag älskar att skriva och berätta saker. Sen växte det och jag fick fler och fler läsare. Naturligtvis ökar ju kravet på mig då att jag ska prestera något vettigt varje dag. Kravet som kommer endast från mig själv känns sällan betungande, men ibland har verkligen inget hänt som är värt att notera. Ibland har det hänt saker som gör mig otroligt frusrerad och då skulle jag verkligen vilja skriva av mig. Men eftersom, rent tekniskt, "hela världen" kan läsa min blogg så är det inte alla frustrationer som kan skrivas i bloggen.
Just idag är en sån dag då jag bara skulle vilja "kräka" av mig en lång föreläsning om hur vissa människor bara är idioter och hänsynslösa avskum som inte borde ha existensberättigande. Bara för att ingen nu ska tro att jag drabbats av "Sverige längtan" och ångrat mig att jag flyttat kan jag säga att personen jag syftar på finns i Sverige. Och jag kan försäkra er alla att det gäller inte någon av er som läser min blogg :-) Den här personen är jag tveksam till om den kan läsa överhuvudtaget, eftersom minst 10 mail från mig fortfarande är obesvarade och alla SMS jag skickat har inte heller tagits nån notis om. Ej heller lämnade meddelande på telefonsvararen har väckt någon uppmärksamhet.
Men en sak är i alla fall säker. När jag redat ut detta ska det bli personlig utpekning och "hängning". Ja det är så det känns nu när jag är superförbannad, men det lägger sig nog och då tänker jag antagligen klarare.

Haha, hur blev det nu så här? Jag som var så glad för min adward från BeA :-)
Det är jag fortfarande.
Så Marie, bort med energi tjuven och njut av din utmärkelse!
Tack söta BeA.

1 kommentar:

BeA@Ett ord... sa...

Ååå Marie... vad det är trist med energi tjuvar... fy böven! Jag tycker verkligen om din blogg och är så glad att jag hittat hit! Själv håller jag på att samla lite energi så jag kan ta tag i mig själv ;-)!
Ha en fin söndag kväll!
Kram från moi!