torsdag 29 november 2012

Vilken härlig krispig torsdag!

Skulle jobbat 9-15.30 idag, men Jeni hade bytat tid till 14-21 istället och det blev jag inte ledsen över när jag vakna i morse. 4 minusgader och en lovande sol som börja krypa upp över horisonten.

Frukost och sedan ut medan rimfrosten fortfarande ligger. Till och med lite tunn is på kanalen.

Sa ju det! Krispigt :-)



Grönt, vitt, frostigt, soligt och alldeles alldeles underbart.



Den här lille kämpen var jag tvungen att föreviga.
Tyvärr måste den dö en smula för att ge oss det där härligt gröna nya friska som vi kommer att längta efter i mars.
 Tack du lilla löv för grönskan du gav mig idag och kommer att ge mig till våren.



Tunn, tunn is på kanalen.
Jag gillar verkligen rimfrost det är så uppfriskande på nåt sätt.



Luftbubblor.
Svårt att låta bli att peta på dom.

Det blev en två timmars runda i det härliga solskenet.

Middag, dusch och iväg till jobb.
3 visningar med program upplägg, gjorde att torsdagen blev en riktigt bra dag. 

Imorgon ska jag på brandövnings kurs, det ska bli spännande.

Jag har gjort några justeringar i min blogg så nu hoppas jag att jag kan fortsätta ladda in bilder :-)

1 kommentar:

Nenny sa...

Ja, och då vill vi se en bild på rattmuffen som inte var med i förra inlägget... =)