fredag 23 november 2012

The Casual Vacancy!


Den här boken ser jag fram emot att läsa!


Här skulle va en bild på
J.K. Rowlings nya bok "The Casual Vacancy"
Det är hennes första bok för vuxna och om den ens är i närheten av hur bra
Harry Potter böckerna är så kommer den att va toppen.
På svenska heter den "Den tomma stolen"

Att där inte är en bild som jag tänkt mig beror på att jag använt 100% av gratisutrymmet för fotografier. Så nu får jag ju börja fundera på om jag verkligen är intresserad av att betala 50:-/månad för att kunna lägga in fler foto.

En blogg utan foto är ju ganska trist.
Men va fasen 50 spänn för att kunna visa bilder, ja det tål att tänkas på.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså! Klart att jag vill se bilder - du har bra bilder och en blogg utan bilder är inte lika kul även om du är väldigt bra på att måla med ord. Och det är du! Alltså: Antingen betalar du och fortsätter som vanligt eller så startar du en ny blogg nån annanstans och meddelar oss allihop var så att vi kan fortsätta att följa din öden och äventyr eller också startar vi en insamling. Välj själv.... Kram Kusin E

BeA@Ett ord... sa...

Men jag har också fått samma meddelande... vad trist.. vet inte heller hur jag ska göra... fniss...