fredag 11 januari 2013

Debuten avklarad!

Jodå det blev ett pass för mig igår kväll. Som jag misstänkte så tog jag och Callum vars ett. Ohhh vad roligt det var, jag har verkligen saknat instruktörsbiten. Hur mycket blev solklart igår. Mitt pass var 18.40 och jag var full med adrenalin hela kvällen och hade faktiskt svårt för att somna när jag kom hem. Knasigt men sant.

Det kändes som om deltagarna var nöjda, de såg glada ut i alla fall. Jag är otroligt stolt över mig själv, att som 50-åring ( som knappast pratat engelska förrän det senaste året ) faktiskt kunna köra en Core klass på engelska. Ja jag är stolt över mig själv. ( Jodå jag pratade hela tiden precis som vanligt, varför ska medlemmarna i Skottland slippa lindrigare undan än mina medlemmar på Corpus )

På fredag vid denna tiden sitter jag på planet på väg till Sverige. Det blir ett kort och superintensivt besök. Jag är bokad i stort sett varje timme från kl 19.00 på fredagskvällen till 14.00 söndag eftermiddag. Och någonstans däremellan ska jag hinna med att fira min kära mor som fyller år. Planet hem går på måndag morgon vid 10-tiden från Kastrup.
Så till alla er som jag hinner med att träffa " Vi ses snart, det ska bli super kul"
Till alla er som jag inte hinner med att träffa " Vi ses nästa gång, det ser jag fram emot "

 

2 kommentarer:

Ingela sa...

Vilken tur att man tillhör första kategorin :-)

Jan Olof sa...

Välkommen hem & grattis till debuten!