tisdag 8 januari 2013

Ledig tisdag!

Jag tog lite sovmorgon idag på min lediga dag. Jag vaknade till när ängel F gick, men då var klockan inte mer än sex så det var ingen mening att gå upp. Så jag somnade om :-) När jag vaknar nästa gång är det ljust ute och jag inser att NU är det nog tid att gå upp. Jag kollar på min klocka och fattar inget. Klockan står på 09.17 och jag har sovit i nästan 11 timmar. Haha, jag tror att jag håller på att sova igen allt jag missat under alla mina morgonpigga år. Knepigt.

Efter en långfrukost blev det en långpromenad och sen pappersarbete för Corpus.

Och sen blev det filmtajm med ängel F :-)

Dagens film
blev
Quartet.
En riktigt
bra film om
ett gäng
pensionerade
musiker
och operasångare.

Helt klart sevärd!

Fast att det är tisdag så funkar inte bildinfogningen idag heller.
Jag får nog kontakta experten Jenny, för så här kan jag inte ha det!





1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Marie!
Igår gjorde jag något jag skulle gjort för 6 månader sedan. Om inte mer. Jag avslutade mitt medlemsskap på Sportlife/Nordic Wellness. Jag har det senaste halvåret varit där 1 gång. Vet du varför? För det är inte alls lika kul att gå dit när inte du & Frida är där..

Hoppas vi ses snart!

Kram, Therese
(Sandström)