måndag 7 januari 2013

Måndag!

Om jag lägger nyckeln i fickan så kommer jag ihåg att lägga tillbaka den eftersom jag känner att jag har den i fickan!

Jo, tjenare Marie. Trodde du på den själv?

Jag lyckades köra hem med huvudnyckeln till vårt SPA. I och för sig ingen större bedrift, men otroligt korkat. Så det var bara att köra tillbaka med den igen, jag hade lite flyt för jag lyckades lägga tillbaka den utan att chefen såg mig. Det hade garanterat blivit bannor av det tilltaget annars.

En runda till bion har jag oxå hunnit med idag. Parental Guidance blev det idag. En komedi med Bette Midler och Billy Crystal. Den var helt okej, lite smårolig och lite småsorglig.
Och naturligtvis skulle här komma en bild på filmen, men nåt är vajsing på bildinfogningen. Jag får kolla närmare på det i morgon, när det inte är mitt i natten :-)

Måndag, va det ja!







Inga kommentarer: