söndag 13 januari 2013

Söndag!

Den här lille gynnaren gillar fågelfrö!


Den är speciellt förtjust i innehållet i en av behållarna,
antagligen är den någon sorts nätter i den :-)
En sann akrobat!


Ett biobesök har det blivit idag oxå.
The Hobbit i 3D.
Jodå, jag har redan sett den en gång, nu har jag sett den två.
Och jag kan helt säkert säga att jag kommer att se den igen :-)

Den här fulingen blev inte snyggare i 3D


Och den här snyggingen blev inte fulare i 3D



Och mitt biosnacks blev inte mindre gott i 3D
Banan, melon, hallon, blåbär och vispgrädde. 
Yummi!


Jag blev så inspirerad av bion så nu sätter jag igång första filmen i 
Sagan om ringen trilogin.












2 kommentarer:

BeA@Ett ord... sa...

Aaa du har blivit "hobbit" biten ;-) !!!
Ditt biosnacks... MUMS!!!
Mys söndag på dig kära Marie!!!
Kraaamen damen!

Nenny sa...

Hur äter man det där utan att komma ut med knäet fullt av grädde?? Men det ser gott ut!
=)