måndag 21 januari 2013

Sammanfattning!

Lördagen är fullbokad:

9.00 tid hos min sadistiska fotvårdare i Perstorp

Det här är väl okej. Ett varmt fotbad.
Hon är väldigt lurig för hon invaggar mig alltid i en föreställning om att idag ska det bara kännas skönt, inte obehagligt och smärtsamt. 
Ja säkert!
Hmm, antingen är jag otroligt korkad eller otroligt glömsk!
Jag går fasen på det varje gång!



Sen börjar det!
Klippa, fila, peta, rota, slipa.


Sen helt plötsligt har det gått en timme och då har tassarna blivit fina!
Tack Monica för denna gången, det dröjer ett tag innan jag dyker upp igen.

11.00 tid hos min inte ett dugg sadistiska hårfrisör. Tack ska du ha Elin. Vi ses nästa gång.

12.00 tid hos ängel H för prat och underhållning. 

Tack för det min fantastiska son!

17.00 Kalas för Mor som fylla år. Party halva natten med Mor och Far, min bästaste storasyster och hennes man, med moster och faster och morbror och farbror. 

Söndagen är fullbokad:

11.00 Lunch med Sofie, Knut, Anna och Henrik. Tack ni goa, vi ses snart igen! 

14.00 Fika hos Pierre och Ingela och där dök Thomas, Tina, Roger, Sofie, Knut, Helen, Anna, Henrik, Anna, Tommy och Katja upp. Tack ni fina för att vi hann med och träffas. 


Tack för teet Ingela
och tack för "makaronerna" Pierre.
Dom motsvarade alla mina förväntningar!
Vi ses oxå snart igen!


Tack älskade Mor & Far för logi, mat, för lån av bilen 
och för transfer till och från tåget.
Vi ses till sommaren!


Måndagen är hemfärdsdag. Tåget 07.12 från Helsingborg till Kastrup och sen vidare till Edinburgh flygplats. Svärson Davy hämtar upp mig och kör mig hem.
Tack för det! 

Så nu sitter jag i min soffa med ett gäng tända ljus och mätt mage och känner mig väldigt nöjd med min helg i Sverige. Jag fick med mig min massagebänk oskadd hem och några lakan och handdukar till bänken. Så nu jäklar ska här masseras (hoppas jag), kan verkligen behöva en liten sidoinkomst. 








Inga kommentarer: