fredag 4 januari 2013

En härlig fredag!

Jobbat 9-13 idag. Det är en ganska okej tid faktiskt. Jag kan ta det lugnt på morgonen. Jag slipper rusningstrafiken på väg till och från jobb. Jag behöver inte ha lunch eller middag med mig. Jag har hela eftermiddagen och kvällen på mig att göra vad jag vill :-)
Eftermiddagen spenderade jag med ängel F, tillsammans gick vi en lång härlig promenad i nästan två timmar.
Ikväll har jag vatt på bio med ängel F och ängel S.

Vi såg en riktig tjejfilm.
Pitch Perfect!

Här skulle
varit en
bild på
hur filmen
ser ut!
Men något
med
bildöverföringen
är knasigt
ikväll!

Nåja, i vilket fall så var filmen helt okej. En film med mycket musik och sång. Rolig som tusan på sina ställen,  och tack och lov inte en massa kärleksdramatik.

Nu avslutar jag kvällen med varm choklad, vispgrädde och en lussekatt
Massor med tända ljus och tystnad. 












Inga kommentarer: