söndag 31 juli 2011

Lördag 30 juli

Sista uppdateringen anknytning Skottland. Kolla bakåt så ni inte missat nåt :-)

Så här glad är jag i min fina tröja. men jag är oxå glad för alla "välkommen hem" kommentarer från mina goa medlemmar i Corpus familjen. Tack, det känns bra.


Jag har fått flera undringar om vad IRN BRU är för något. Jag tror jag sagt det innan men det tål att upprepas. IRN BRU är Skottlands national dryck nr 1, det är en läsk som har en smak som inte går att förklara, finns helt enkelt inget att jämnföra med. Coca Cola har länge försökt köpa receptet på IRN BRU utan att lyckas. Skottland är ett land där Coca Cola har en ganska dålig försäljning, det vill dom ju så klart ändra på. Det märkliga är att jag är ingen läskdrickare, gillar egentligen inte kolsyra. Men IRN BRU har gått hem hos mig :-) Så ni som trodde att whiskey var nationaldrycken, lång näsa fick ni haha.


1 kommentar:

Anonym sa...

Imorgon är här!! Marie FYI så som du knallat backe upp o h backe ner, med stackars maken i hasorna, kan du inte tas för något annat än turist :) /tess