torsdag 14 juli 2011

Packad!

Sådär ja, nu är jag packad och klar, eller i alla fall min nya fina rosa resväska. Hoppas att den går ett bättre öde tillmötes än sin företrädare. I morgon bär det av till ängel S och skotte D, 14 dagar denna gången och T ska följa med. Spännande att se vilka äventyr som väntar runt hörnet. Min lilla lila dator ska få följa med på resan så jag hoppas kunna göra regelbundna inlägg.

Ja just det, min röda kamera ska oxå få hänga med. Den ska användas flitigt.

See you tomorrow. Sleep tight.

Over and out.

Ja ja, det blev en mörk bild. Men det är ju kväller.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ahh din nya röda kamera hade ingen blixt.... ;(
Jag har ringt och förvarnat skottarna att Hurricane Marie är på intåg :)

Bon voyage!! /Tess

Nenny sa...

Trevlig resa och ha en skön semester! Tänk massor på oss här i Sverige!! =)
Kram kram