lördag 16 juli 2011

Så här firar jag semester starten!

Då var vi framme i det förlovade landet. Inte så mycket att rapportera än, men vill i alla fall visa hur jag firar att semestern har börjat.
En IRN BRU och hallon muffins......Mmmmmm. Tilläggas bör att T firade med helt annan meny, men den bilden blev "lite" oskarp. Det kommer bild när han firar nästa gång, vilket antagligen inte kommer att dröja särskilt länge.

Nu ska vi ut på upptäcksfärd, vill bara visa en bild på den fantastiska frukosten som serverades i morse :-)


Bacon, stekt ägg, någon sorts stekt korvliknande historia, rostade brödskivor och kaffe till T. Själv festade jag till med rostat bröd, smör och marmelad och frukost te. Haha ja det gick ner de me.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt Marie, njut!!
Är det något jag inte saknar från min vistelse i England så är det maten.... Fast visst är det najs när mamman i fa
Iljen gör din skollunch; 2 st syltmackor och en liten chipspåse.... Maybe not....
Ha en underbar semester! /Tess

Frida sa...

Jag har ett önskemål mamma, och det är att du tar med en IRN BRU hem till mig :-D