måndag 18 juli 2011

Vandring på Skottska landsbygden!

Yiiiihaaa, äntligen fick jag visa T flera av alla fina rundor jag hittade sist jag var i det förlovade landet. Vi traskade på uppför och nerför och enstaka meter på plan mark. Vi var ute och gick i nästan fyra timmar. T knotade inte alls, utan klev tålmodigt med mig hela vägen. Han undrade dock lite försiktigt om vi verkligen skulle ta alla runderna på samma gång. Men jag försäkrade honom med att där är många kvar, så vi hinner säkert ta någon mer efter lunch och vila.



Utsiktsvy


Herr och Fru Tistel med alla tistelbarn, har börjat blomma.


PUB. Det här är puben som ligger mitt ute i ingenstans.



Tillbaka på hotellet fick T sin belöning för lång och trogen vandring.


Och jag fick min, det var den godaste "Banana longboat" jag ätit på år och dar.

Nu har T snart snarkat färdigt, får se var jag kan lura med honom nu :-)
Tror det blir en tur till Ekorrarnas skog.






2 kommentarer:

Nenny sa...

Han ser VÄLDIGT nöjd ut med sin belöning! =)

Anonym sa...

Hmm, om T sitter och dricker öl i Skottelandet (är det föresten döpt efter chokladet, undersök det), vem ska då ta hand om tvätten?! Min korg bärjar bli full här... ;)
/Tess