lördag 2 juli 2011

Sugen? Ja som tusan!

Idag har ängel F genomfört sin första triathlon tävling. Simma 750 meter i en sjö, cykla 20 km och springa 5 km. Så jäkla imponerande. Här kommer några bilder.

Efter simningen

På väg in för byte till löpningen


På väg ut på löprundan

Målgång


En triathlet ifrån Norra Vram
skulle prova simma i en damm.
Han cykla och rännde
men i vattnet det hände.
Han simmade plötsligt bak och fram.


Jaha och när man nu kollat in dessa kämpar kan man ju inte undvika att vilja testa själv. Alltså fixar man det där? Medan T lagar maten ger jag mig ut på en liten löprunda. Inte så illa pinkat faktiskt. 3 km på knappt 19 min. Jäklar vad bra jag kan bli om jag bara tränar lite.

Så här såg jag ut efter min runda.

Det är bara att konstatera.
Ängel F är yngre och snyggare, men frågan är:
ÄR HON SNABBARE?


1 kommentar:

Nenny sa...

Dags för duell kanske? ;)