lördag 30 juli 2011

Tisdag 26 juli!

Hejdå Inverness och Edinburgh here I come. På tisdagen sa jag farväl till Inverness, det kändes faktiskt riktigt trist. Så många fler stigar och kullar att se och traska på. Jaja hoppas på ett snart återseende.
Att komma tillbaka till Inverness och på riktigt utforska stigar, berg och dalar. Det får bli ett framtida projekt.

Toppen då har jag minst två projekt att planera för :-)

Jag tog lite bilder från bilfönstret på tillbaka vägen. Hoppas att ni får en liten hint om storslagheten i detta fantastiska land.






Mmmm det va lite smakprov på högländerna i Skottland. Jag säger bara: ÅK DIT!!!!
Och sen säger jag:

Oh my god, oh my god
...................................
I'm in love, I'm in love
...................................
...................................
...................................

Inga kommentarer: