fredag 8 juli 2011

Musik!

Alltså hur svårt kan det va?
Håller på att göra nytt pass till Kondition Kombi på måndag. Jag hittar ingen musik!!!! Eller jo det gör jag, massor egentligen, men jag får inte ihop det. Jag vill ju att det ska va blandad musik, olika genrer, olika årtionde, olika takt och tempo. Sen ska allt passa ihop och va träningsvettigt. Det gör inget om det går att sjunga till oxå :-)
Om nån har nåt tips, tar jag tacksamt emot det.


Jag har skickat med en länk till en av mina favorit låtar. Njut eller förfäras.

http://www.youtube.com/watch?v=xiIwwClCWNk

Kom just på att vid den här tiden nästa fredag befinner jag och T oss i Skottland. Oj oj oj vad det ska bli kul. Längtar efter ängel S, skotte D och klanen Mackintosh.

2 kommentarer:

Anonym sa...

no surprice, var den låt jag misstänkte ha ha!! Helt okej, men inte min största favorit..../ T

Björne the Bergsget sa...

Midlife crysis med Faith no More och Walk med Pantera är 2 90-tals rock tips med rak takt.