lördag 30 juli 2011

Måndag 25 juli!

I måndags var det tid för fortsatt vandring längs kanalen, åt andra hållet denna gången. Det behövdes ingen karta för nu hade vi lite bättre koll på vart man skulle gå :-). Det blev en lagom runda på tre timmar och lite bilder oxå. Och så klart belöning.




Det är härliga vyer som bjuds på. I alla fall om man som jag gillar att va ute i naturen och traska runt.

Sen får man oxå se en massa saker som man inte väntar sig. Det här hade jag inte väntat mig i alla fall :-)

Dom här krabaterna såg vi i en trädgård som vi passerade. Om det inte framgår på bilden kan jag upplysa om att det är tre stycken landsköldpaddor som kliver omkring i sin lilla täppa.
Som om det inte va belöning nog, kommer här nästa.


För mig va belöningen en kall IRN BRU och för dom andra en kall TENNENT´S. 

Oh my god, oh my god
It's a wonderful surprise.
I'm in love, I'm in love
And I cannot get enough
Ooh la la, ooh la la
Don't ever want this to be over

1 kommentar:

Nenny sa...

Vad tusan e IRN BRU egentligen?
Hmmm?