lördag 25 augusti 2018

Hemma igen!

Jag lämnade Södertälje vid tio tiden och körde mot hemmet.

Jag kände att jag måste i alla fall göra en turistgrej på hemvägen. 
Så det blev

Tullgarns slott!

Gustav V:s och drottning Viktorias sommarslott.

Baksidan på slottet. 

Med utsikt över, ja jag vet inte vad viken heter men havet är i alla fall Östersjön. 
Hur som helst är det ganska okej utsikt.

Det blev inte mer turistande utan jag svängde in om Sofia och familjen så jag fick krama om dom. Nu är jag hemma och allt verkar vara som det ska. 
Nu ska jag smälta min resa lite och återkommer i morgon med någon sorts summering av dom här 4 veckorna. 

Men innan jag slutar för idag måste jag rikta ett stort TACK till något som jag inte kunde klarat mig utan på färden. 

Alltså, inget gnat eller gnäll utan bara rullat på lugnt och fint. 
Tack för att du burit mig alla de där milen som jag begärt. 

Puss och kram



1 kommentar:

Ingela B sa...

Har varit väldigt kul att följa din resa
Kram