onsdag 8 augusti 2018

On the road again!

Då har jag flyttat på mig igen!

Först ska jag skälla lite på er. Kom igen!
 Av 186 personer som har läst inlägget igår så är det inte en enda som har gissat i tävlingen. 

Några bilder från gårdagens kvällspromenad. 
Vis av dagens besvikelse så tog jag en promenad på vägen. 

Lite annan vy, mer skogs och myrmark.

En liten sjö i myren. 

Tistel. 

En timme innan solnedgång kunde man äntligen se att det finns en sol. 

Solen går ner bakom bergen. 

Idag har jag kört tillbaka till Sverige igen. 
Nu har jag nästan tre veckor på mig att ta mig hela vägen hem. 

Här får ni dom sista bilderna från nord Norge.

Ett vattenfall zoomat med full zoom. 

Fjord och fjäll.

By, fjord och fjäll. 
Här stannade jag och åt min lunch, helt okej rastplats om man frågar mig. 

Tack för denna gången Norge. Trevligt men dyrt.

Hej Sverige. Kul att ses igen. 

Så blev Lapporten synlig och det var till att snabbt fram med kameran, sakta ner betydligt och ta ett kort. 

35 mil blev det idag, men det var nog sista långköraren tror jag. 

Kiruna blev stoppet. 
Vid en sjö i skogen, kan bli en utmaning med mygg och knott. 

Puss och kram




1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Marie, Nu har jag äntligen hunnit läsa ikapp och är med dig på resan. Du har fått en del väta på dig men ingen risk för brand i alla fall 😀. Ta hand om dig, ryggen och knät så blir det hör bra vet du 👍. Fortsätter med dig. Ha det bra! Carina P