måndag 29 oktober 2012

Aqua aerobic!

Idag har jag vatt på aqua aerobic ( även kallat vattengympa ) på jobbet. Det är ju meningen att jag ska köra dom klasserna vad det lider. Så jag tänkte att det var bäst att kolla nivån på passet så man inte går ut för hårt eller för slött. Jag tror att det blir svårt att göra det lättare så det ska nog gå bra :-)



Äntligen har jag fått tummarna loss att handla för mitt presentkort på Aldibris som jag fick av några av mina underbara medlemmar. 2 st ljudböcker och 3 st pocketböcker blev det. Tack M, J, M, E, O, G, H, E, S, C, J ni är i mitt hjärta.


Detta är en av böckerna jag beställde.
Förtsättningen på Brobyggarna. Den ser jag fram emot att lyssna på.




Idag när jag var på TESCO och handla råkade jag höra en överläggning mellan en mamma och hennes dotter. Dottern var i 8-10 års åldern.

- Sarah, kom här så ska se om vi hittar en Hallowen dräkt till dig?, säger mamman.
Till James party på fredag.
- Jag vill vara superman, säger Sarah.
- Superman, undrar mamman förvånat. Vill du inte vara en prinsessa eller nåt annan som flickor brukar ha.
- Nej, jag vill vara Superman, slår Sarah fast med en mycket bestämd ton.
- Jaha, men varför vill du vara Superman?
- Jo, för att James gillar att leka med killar och jag gillar att leka med James så om jag klär ut mig till Superman vill han kanske leka mer med mig, säger Sarah och ler mot sin mamma.

Haha, ja vad säger man. Jag stod och smålog för mig själv när Superman dräkten åkte ner i kundvagnen. Smart mamma med en smart tjej. Hoppas att det blir ett lyckat party för Sarah the Superman.





Det blev en runda i ekorrskogen i dag oxå, men idag hängde ängel F med.
Tack för sällskapet.


  

1 kommentar:

BeA@Ett ord... sa...

Hahaha så underbart!!!