söndag 21 oktober 2012

Shoppingrunda!

En underbar höstdag som bjudit på både långpromenad och shopping. Det blir tyvärr inga höstbilder idag för jag glömde kameran hemma. Oförlåtlig.
Ändå gjorde jag en koll innan jag gick.

Telefon = check   ( ifall jag går vilse )
Nycklar = check  ( så jag kan låsa efter mig )
Vantar = check   ( så jag inte blir kall om händerna )
Kissat = check   ( svårt att hitta toa )
Ipod = check   ( ifall jag går på trafiktäta gator )
Plånbok = check  ( om jag skulle bli sugen på nåt )
Vattenflaska = check  ( så jag inte blir törstig )
Ja ni ser själv, lika noga som vilken pilot som helst. Jäkla tur att jag INTE är pilot ;-)

Efter rundan lite lunch och sen ut på shopping runda. Jag har bara handlat sånt som jag behöver inga " bra att ha saker" fast att alla sakerna är bra att ha.

Det här är min matlådakylväska med små kylklampar.
Kylväskor för vuxna var dubbelt så dyra, så då tog jag en för barn :-)



En frostskyddsfilt till framrutan och en isskrapa med ledljus.


Ja som sagt, bara nyttiga saker eller hur?

Imorgon är det jobb 16-22.30 så med största sannolikhet blir det ingen uppdatering i morgon kväll. Tror att jag kommer att va för trött för det när jag kommer hem.

But I'll be back! See you!

Inga kommentarer: