onsdag 17 oktober 2012

Så himla ful alltså!

I dag har jag hämtat min cykel som jag lämnat in på service, skulle egentligen fått den igår men när jag kom och skulle hämta den så var den inte färdig. Så jag gick dit i dag igen och då var den inte heller färdig. Den var inte ens börjad på. Efter tusen ursäkter så skulle dom fixa den genast om jag kunde vänta en halvtimme. Jaja, det var ju inte så mycket att välja på, jag måste ju ha den i morgon när jag cyklar till mitt jobb. Jag var inte direkt otrevlig men inte särskillt trevlig heller, jag talade om att det faktiskt inte är okej att lova och inte hålla. Det slutade med att dom drog av £10 från kostnaden och då blev jag mitt vanliga charmiga, glada, trevliga jag igen :-)

Tyvärr blir det ingen bild på min cykel idag för det var mörkt när jag kom hem. Men det blir ett imorgon det lovar jag. Men jag kan redan nu förbereda er på att den är jätteful.

Så därför får ni en fin bild istället.
Den här fina rosa blomman växer just utanför ingången till lägenheten.
Om jag inte har alldeles fel så är det en Hortensia, och om det inte är det kommer mor att tala om det för mig haha.

Nu är det läggdags för i morgon kommer att bli en spännande dag.

See you later!

1 kommentar:

BeA@Ett ord... sa...

Den cykelbilden ser vi fram emot att få se!
:-D
//BeA