lördag 6 oktober 2012

En underbar höstdag!

Vilken fantastiskt fin dag det har vatt i dag. På flera sätt faktiskt. Fast ett litet smolk i bägaren har varit att Califonia förlorade idag igen. 5-2 till dom andra. Hoppas det inte är jag som ger dom "bad luck" när jag står där sidan om och hojtar och är allmänt pinsam ;-)

För dagen är dom iklädda röda kläder, annars är dom blå och röd randiga.
Tyvärr blev det inget mål på frisparken, men en hyffsad chans var det i alla fall.

Idag har det varit en sån där strålande höstdag med mestadels blå himmel, värmande sol, nästan vindstilla och skulle gissa på en 13-14 grader. Fast det har jag ingen aning om, bara en gissning.

Många träd har inte ens en tendens till att börja skifta färg.


Medan några är på gång.


Sen finns det ju såklart dom som redan är i full fällning,


och här är den skyldige till det.


Det här huset ska jag berätta om i morgon.
Men en liten hint kan ni få.
Ev. kommer det att bli min arbetsplats.
Inte helt tokigt eller hur?


Inga kommentarer: