fredag 12 oktober 2012

Muse = Så jäkla bra!

Ikväll har jag kollat på en Muse konsert som dom la ut på Youtube inför sitt släpp av nya skivan. Tack ängel H för länken. Dom är kallade "ett av världens bästa liveband" och jag önskar verkligen att jag kommer att få möjlighet att se dom någon gång. Dom kommer till Sverige i december, men det hjälper ju knappast eftersom jag inte är där då :-) Fast dom är ju Brittiska så förhopningsvis kommer dom till Skottland nån gång.
Jag har vatt och lämnat cykeln till service idag. För att kolla bromsar, växlar, däck, sätta på lyse och en stänkskärm samt lite uppfrächning skulle kosta 350:- inkl. material, det kan det väl vara värt med tanke på att cykeln inte kostat nåt.

En hjälm måste man ju ha, en lila blev det.
Nån som är överraskad?
Bilder på cykeln kommer när den är färdigstylad.

Jag har vatt och tränat idag oxå, min förkylning är mycket bättre så jag körde ett spinnpass med Marie. Man får gärna låna spinnsalen när den inte används så jag passade på att köra ett pass med mina favoritlåtar. En timmes spinning kändes toppen och jag gillar verkligen den instruktören :-)

1 kommentar:

Ingela sa...

På "mitt" gym hade vi en duktig spinninginstruktör som heter Marie, men hon har slutat :(
Jag saknar henne <3